.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با همت سازمان عمران شهرداری ساری:
بربسته: نهضت آبادانی ساری در شرایط سخت کرونایی رها نشده است
شمال نیوز: علیرغم شرایط خاص سه ماهه اول سال 99 به جهت پیدایش ویروس کرونا در جهان و مخاطرات آن در کشورمان، سازمان عمرانی شهرداری ساری، پیشرفت ملموسی را در ارائه خدمات بی منّت خود به مردم حاصل آوردند.
بربسته: نهضت آبادانی ساری در شرایط سخت کرونایی رها نشده است

به گزارش شمال نیوز، سازمان عمران در سه ماه ابتدایی سال 99 بالغ بر 21 هزار مترمربع عملیات آسفالت معابر شهری را در ساری عملیاتی کرده که این عملیات بهسازی در سال گذشته رکورد قابل توجهی را از خود برجای نگذاشته بود.

این سازمان در بخش پروژه های هدایت آب های سطحی با احداث 4 کانال پیشرفت 58 درصدی و 4 عملیات نصب نوه بتنی پیشرفت 72 درصدی را به ارمغان آورده که این رکورد با استفاده از مصالح تولیدی سازمان عمران حاصل و باید توفیق به دست آمده را به حساب اتکا به توان درون سازمانی شهرداری ساری گذاشت.

تیم های عملیاتی سازمان عمران در 3 ماه ابتدایی سال 99 در راستای مناسب سازی تردد عابرین پیاده، پروژه پیاده رو سازی در 4 نقطه شهر را عملیاتی کرده که به نسبت مدت مشابه سال گذشته 90 درصد پیشرفت را به خود می بیند ضمن اینکه این عملیات عمرانی به عنوان اقدام پیش نیاز در محوطه بازار بزرگ رضوی در دست اقدام است.

ضرورت ساماندهی عمرانی و ایجاد سیمای دلپذیر معابر عمومی، سازمان عمران را برآن داشت تا در 3 ماه ابتدایی سال 7 عملیات نصب جدول را در مناطق سه گانه شهری به انجام برساند؛ این در حالی است که به نسبت مدت مشابه سال گذشته، در این بخش پیشرفت حدود 88 درصدی به ثبت رسیده است.

 سازمان عمران به منظور تقویت و توسعه زیرساخت های ارتباطی شهر ساری، 7 کوچه وخیابان را تحت عملیات زیرسازی قرار داد در حالی که سال 98 این سازمان در بخش مذکور هیچ رکوردی را به ثبت نرسانده بود و طبق برنامه ریزی صورت گرفته، محلات هدف در نوبت برای اجرای عملیات آسفالت قرار خواهند گرفت.

 گفتنی است با پیشرفت حدود 60 درصدی پروژه بزرگ پل تا پل، پیشرفت 70 درصدی پروژه احداث بازار بزرگ رضوی و روند رو به رشد اجرایی پروژه فاز دوم بوستان ملل، فضایی دلگرم کننده از اقدامات سازمان عمران در اذهان عمومی مردم ساری حاصل شده و مجموعه مذکور با ارائه خدمات شبانه روزی در توسعه عمرانی این شهر، سعی خواهد کرد که به درستی پاسخ حُسن اعتماد مدیران امر و شهروندان ساروی را بدهد.

 اخبار جدید از پروژه های این سازمان به صورت آنلاین از طریق این رسانه، کانال تلگرامی و صفحه اینستاگرام به آدرس sazmanomran_sari@ اطلاع رسانی خواهد شد


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.